miércoles, 28 de marzo de 2012

Guia didàctica- Peque TIC


  Aquest és un enllaç al qual podem accedir gratuïtamen i amb el que podem realitzar activitats amb els més menuts de forma lúdica i dinámica. 

        En cada una de les activitats podem sentir la veu de un xiquet o xiqueta que ens dona les instruccions que hem de seguir, en el cas que ens equivoquen ens diu "No, no no" i en el cas d'encertar ens felicita amb un "Muy bien".

      Es tracta d'un recurs molt senzill d'utilitzar amb efectes sonors i que conté imatges animades que són molt vistoses i amb colors molt cridaners. Crec que pot resultar molst motivador i interessant per als nostres alumnes.

         Està desglosat en 5 parts amb 6 activitats cadascuna:

  • Medi:
  1. Asociació de flors amb el seu color corresponent.
  2. Coneixement de les estacions de l'any.
  3. Asociació del fem amb el seu contenedor pertinent.
  4. Laberints.
  5. Puzzle.
  6. Col·locació de figures típiques d'una saleta d'estar al seu lloc corresponent.
  • Números:
  1. Contar fruites.
  2. Asociaciar figures geomètrique i els colors que indica.
  3. Escriure números després de vore un tutorial.
  4. Fer séries.
  5. Unir de punts de a formar un dibuix.
  6. Col·locar figures geomètriques al lloc adequat per a formar una composició.
  • Nosaltres:
  1. Col·locar les parts d'una cara.
  2. Vestir de diferents xiquets/es.
  3. Pintar dibuixos.
  4. Vestir a diferents xiquets/es depenent de l'estació de l'any.
  5. Asociaciar els òrgans dels sentits amb coses que podem olorar, assaborir, vore, tocar o escoltar.
  6. Cercar les diferències diferències.

  • Animals:
  1. Relacionar animals amb els aliments o productes que obtenim d'ells.
  2. Col·locacar el cap dels animals als seus respectius cossos.
  3. Cercar animals que no viuen a la mar.
  4. Cercar parelles d'animals iguals.
  5. Pintar dibuixos d'animals.
  6. Asociaciar fiches amb el mateix animal.
  • Lletres:
  1. Conèixer les lletres del teclat de l'ordinador.
  2. Pintar dibuixos depenent d'una llegenda concreta.
  3. Escriure les vocals (en majúscula i minúscula) després de vore un tutorial.
  4. Completar paraules a les quals els falta una lletra.
  5. Construir paraules.
  6. Asociar fitxes amb un dibuix amb la seua expressió escrita.





2 comentarios:

  1. Hola Adriana! Soy Azahara, me he dado una vuelta por tu blog que parece que empieza a andar. Está genial! Te felicito y espero que lo continues. Un abrazo!

    ResponderEliminar